Denne hjemmeside benytter cookies Okay, jeg forstår
All Sports United

Kundeservice

Nordens største forhandler af sportsudstyr

Levering

- Hurtig gratis levering

Køb tøj, sko og andre varer for over 399 kroner og få GRATIS fragt! Leveringstiden er 1-5 dage i hele landet, undtaget bestillingsvarer, cykler og ski.

Læs mere

Betaling

- Sikker betaling

Du kan betale med Visa/Visa Electron, Mastercard samt Maestro. Din kortbetaling sendes trygt krypteret via Klarna, vores leverandør af betalingsløsninger.

Læs mere

Bytte & retur

- 365 dage

Vi tilbyder 365 dages penge tilbage garanti, fra den dato, du har bestilt din vare, og gratis fragt samt ombytning. Det skal være nemt at handle hos os!

Læs mere

Tilmeld dig

- De seneste nyheder

Som abonnent forkæler vi dig med eksklusive tilbud, sæson nyheder og vores bedste tips & tricks! Du deltager samtidig i det store Fredags Lotteri - hver fredag!

Registrer dig

Guide /

Reklamation

Har du modtaget en vare med fejl, eller ønsker du at reklamere en vare, som er købt hos os?

 

1: Kontakt vores kundeservice på kundeservice@xxl.dk!

Når du kontakter os, skal vi bede dig om at oplyse dit ordrenummer, hvilken vare det drejer sig om, og hvad der er galt med varen. Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne sende et billede af fejlen. Efterfølgende skal du sende pakken tilbage med den returlabel du har modtaget på din mail.

 

2: Send din reklamation til XXL

Vores kundservice vil give dig yderligere information, hvordan du skal håndtere produkterne.

 

3: Vi undersøger din reklamation

Ved reklamation vurderer vi produktet, og i nogle tilfælde sender vi varen med fejl videre til vurdering hos leverandøren. Vi gør opmærksom på, at reklamationsretten gælder produktionsfejl og ikke fejl som er forårsaget af almindelig slitage eller aldring af produktet. En reklamation skal foretages, så snart fejlen opdages. Du kan reklamere en vare i op til to år, efter du som kunde har modtaget den. Hvis varen, eller dele af varen, er ment til brug i længere tid, er fristen for reklamationer fem år.

 

4: Reklamtionsafgørelse

Når vi er færdige med at undersøge dit produkt vil du få besked om vores afgørelse. Hvis din klage bliver godkendt kan du vælge, hvorledes du ønsker et nyt produkt eller dine penge tilbage. I nogen afgørelser vil leverandøren gerne reparere produktet. Vi værdsætter din mening, og beder dig derfor om at kontakte os, hvis du har problemer med et produkt, som du har købt hos os. Vi bestræber os på at behandle din reklamation så hurtigt som muligt.

 

Transportskade

Er din ordre / dit produkt beskadiget under transporten? I dette tilfælde bliver du nødt til at handle hurtigt. Indgive en klage inden for syv (7) dage efter modtagelse af pakken. Send venligst så hurtigt som muligt billeder af de beskadigede produkt / produkter til XXL kundeservice på mail: kundeservice@xxl.dk. Husk at du skal gemme den originale emballage.

 

Det er ikke muligt at reklamere på tværs af landegrænser!

Til toppen