Retur - 365 dager åbent køb

Registrer din egen retur og print ud din egen returlabel

Hvordan kan jeg returnere/ombytte varer?

Ønsker du å returnere/ombytte varer, eller har fortrudt ditt køb:

1. Log in på din profil her (eller tilmeld dig om du ikke allerede har en profil)

2. Klik på «Returnere» for å registrere retur på den ordre varen tilhører

3. Via menuen vælger du varen(e) du ønsker at returnere. Ønsker du å ombytte, så tilføjer du simpelthen ombytningsvaren undervejs i den samme processen og fortsetter.

4. Print ud returlabelen som genereres til slut. Bestill samtidig evt. din nye ordre med dine ombytningsvarer.

5. Sæt din returlabel på pakken, og lever pakken i en Bring pakkeshop/Swipbox.

Efter at vi har modtaget og håndteret din retur, så vil Klarna automatisk betale tilbage til benyttet betalingskort eller kreditere din faktura. Du må beregne 1-10 arbejdsdage efter vi har mottaget retur inden den er behandlet og kreditert.

Hvis du i samme process bestilte en ny ordre med en ombytningsvare, så bliver denne normalt levert inden 1-4 arbejdsdage. Gratis fragt!

Hvis du ikke vil bruge/oprette profil, så skal du registrere din retur her.


Læs mere om retur reglement og hvilke varer der ikke kan returneres længere nede på denne side.

Har du behov for en kopi af din returlabel, så printer du selv denne ud ved at registrere din retur som beskrevet ovenfor. Når returen er registreret, kan du downloade en ny returlabel.

Hvor skal jeg levere min retur?

Du kan afsende din returpakke fra en Bring pakkeshop eller en af de mange Swipboxe der er rundt omkring i landet. Du bestiller en returnering via Swipbox fra dette link

Husk at beholde din kvittering for afsendelse af din pakke fra pakkeshoppen/Swipbox.

RETUR AF PRODUKTER DER ER LEVERET TIL HJEMMEADRESSE

Ønsker du at returnere en vare der vejer over 35 kg eller på grund af deres størrelse er leveret som hjemmelevering, beder vi dig kontakte Bring kundeservice for, at arrangere en opsamling af din pakke. Du kan kontakte Bring via dette link

UAFHENTEDE PAKKER

Hvis du ikke henter din pakke hos pakkeshoppen/Swipbox, anses dette ikke som en returnering. Hvis du ikke afhenter pakken, og ikke informere XXL om at du ikke ønsker din ordre, vil du blive opkrævet et gebyr på 200 dkk. Hvis du ikke ønsker at afhente din ordre, skal du informere XXL kundeservice og pakken vil dermed blive sendt tilbage. Hvis du ikke har kontaktet XXL inden for pakkens udløbsdato, vil du blive opkrævet de 200 dkk.

Når du kontakter XXL kundeservice, venligst mærk overskriften på mailen med “Uafhentet pakke og ordrenummer”.

Returnering af ski og skipakker

Hvis du har købt ski/ski pakke, er du nødt til at returnere alle dele. Hvis du har fået monteret bindinger, eller på anden måde personaliseret dine produkter, er det ikke muligt at returnere disse. Du kan benytte dig af vores 100 % tilfredshedsgaranti, til at returnere dine brugte produkter. Dette skal ske indenfor 30 dage efter din bestilling er gennemført, og du skal vælge et andet produkt inden for samme produktkategori. HUSK at du kun kan benytte dig af tilfredshedsgarantien én gang. Hvis dine ski ikke har boret bindingerne på, er det muligt at returnere dem.

Hvis du har købt en skipakke, er det ikke muligt at returnere dine støvler, men du har dog mulighed for at ændre på størrelsen.

Returproduktet skal sælges igen

Brug ikke tape, eller skriv direkte på den originale emballage (f.eks. en skoæske) når du sender din pakke retur.

Husk, at vi skal kunne sælge varen igen. Pak dine produkter som det blev leveret (altså i en papkasse og ikke bare i skoæsken). Ved bytte og returnering, er du ansvarlig for varen. For at returnere, eller bytte varen, skal den være ubrugt og returneres i ubeskadiget original emballage.

PRODUKTER DER IKKE KAN RETURNERES

Hvis varen er brugt, den originale emballage beskadiget, eller hvis der mangler noget tilbehør, manualer, brugervejledninger mm. afvises din returnering og vi sender varen tilbage til dig. Undtagelsen er, hvis produktet leveres i en pakke, som er umuligt at åbne uden at beskadige emballagen, så har du som kunde ret til at åbne pakken for at prøve varen, uden at miste din returret.

Det er ikke muligt at returnere eller bytte på tværs af landegrænser.

Har du stadig spørgsmål om returnering eller ombytning? Kontakt vores kundeservice på kundeservice@xxl.dk, og vi vil hjælpe dig så hurtigt vi kan!

close icon

Velkommen til vores nye e-handel! Klik her for at komme retur til den normale xxl.dk

close icon

Denne hjemmeside benytter cookies.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig, godkender du vores aftale og vilkår