Denne hjemmeside benytter cookies Okay, jeg forstår
All Sports United

Kundeservice

Nordens største forhandler af sportsudstyr

Levering

- Hurtig gratis levering

Køb tøj, sko og andre varer for over 499 kroner og få GRATIS fragt! Leveringstiden er 1-5 dage i hele landet, undtaget bestillingsvarer, cykler og ski.

Læs mere

Betaling

- Sikker betaling

Du kan betale med Visa/Visa Electron, Mastercard samt Maestro. Din kortbetaling sendes trygt krypteret via Klarna, vores leverandør af betalingsløsninger.

Læs mere

Bytte & retur

- 365 dage

Vi tilbyder 365 dages penge tilbage garanti, fra den dato, du har bestilt din vare, og gratis retur samt ombytning. Det skal være nemt at handle hos os!

Læs mere

Tilmeld dig

- De seneste nyheder

Som abonnent forkæler vi dig med eksklusive tilbud, sæson nyheder og vores bedste tips & tricks! Du deltager samtidig alle vores konkurrencer!

Registrer dig

Guide /

Bytte og retur

Så nemt er det at Returnere og Bytte dine varer

  1. Udfyld bytte og returskema - put den i pakken sammen med varen.
  2. Print din returlabel og sæt den udenpå pakken - så betaler vi fragten.
  3. Pak varen godt ind og aflever din pakke.

Der er kun ganske få ting du bør vide før du returnere, og du bør læse denne siden igennem inden du sender. 

  • Du kan bytte i 365 dage, læs mere her.
  • Brug vores returlabel når du sender, så betaler vi og så kan vi også følge med i hvor din pakke befinder sig.
  • Bytte og returskemaet skal du udfylde så vi ved om du vil bytte eller du har fortryd dit køb.
  • Du kan aflevere din pakke hos alle danske Posthuse, Swipbox steder og naturligvis det sted hvor du har hentet din pakke. - HUSK at beholde din kvittering for aflevering.
  • Vejer din pakke mere end 35 kg eller har du fået pakke til hjemmelevering læs da mere her.
  • Returnering af ski læs mere her.
  • 100 % tilfredshed, læs mere her.
  • Returlabel, returseddel, læs mere her.
  • Vare der ikke kan returneres, læs mere her.

 

Bytte og retur

Vi tilbyder 365 dages bytte og retur, fra den dato, du har bestilt din vare, og gratis fragt samt ombytning. Hvis en eller flere af de varer du har modtaget ikke passer, kan du returnere en del af, eller hele din forsendelse til os samt bytte til en anden vare. Det skal være nemt at handle hos os, og vi vil have dig til at være tilfreds med det køb du har foretaget.

 

Hvordan fortryder jeg mit køb og bytter en vare?

Har du fortrudt dit køb af en vare, skal du udfylde et bytte og returskema samt bruge den returlabel du har modtaget på mail sammen med beskeden "oplysninger om din bestilling". Hvis vi modtager din pakke uden bytte –og returskemaet, vil din pakke blive afvist. Hvis du ikke har mulighed for at printe returskemaet, vil det være muligt selv at udforme en returseddel, der dog skal indeholde de samme informationer som returskemaet.

Du kan afsende din returpakke fra en af de mange Posthuse og Swipboxe der er rundt omkring i landet. Du bestiller en returnering via Swipbox fra dette link

HUSK at beholde din kvittering for afsendelse af din pakke fra pakkeshoppen/Swipbox. 

Retur af produkter der er leveret til hjemmeadresse

Ønsker du at returnere en vare der vejer over 35 kg eller på grund af deres størrelse er leveret som hjemmelevering, beder vi dig kontakte Bring kundeservice for, at arrangere en opsamling af din pakke. Du kan kontakte Bring via dette link 

  

Uafhentede pakker

Hvis du ikke henter din pakke hos pakkeshoppen/Swipbox, anses dette ikke som en returnering. Hvis du ikke afhenter pakken, og ikke informere XXL om at du ikke ønsker din ordre, vil du blive opkrævet et gebyr på 200 dkk. Hvis du ikke ønsker at afhente din ordre, skal du informere XXL kundeservice og pakken vil dermed blive sendt tilbage. Hvis du ikke har kontaktet XXL inden for pakkens udløbsdato, vil du blive opkrævet de 200 dkk.

Når du kontakter XXL kundeservice, venligst mærk overskriften på mailen med “Uafhentet pakke og ordrenummer”.

 

Klik her for at hente bytte –og retur skemaet

 

Returnering af ski og skipakker

Hvis du har købt ski/ski pakke, er du nødt til at returnere alle dele. Hvis du har fået monteret bindinger, eller på anden måde personaliseret dine produkter, er det ikke muligt at returnere disse. Du kan benytte dig af vores 100 % tilfredshedsgaranti, til at returnere dine brugte produkter. Dette skal ske indenfor 30 dage efter din bestilling er gennemført, og du skal vælge et andet produkt inden for samme produktkategori. HUSK at du kun kan benytte dig af tilfredshedsgarantien én gang. Hvis dine ski ikke har boret bindingerne på, er det muligt at returnere dem.

Hvis du har købt en skipakke, er det ikke muligt at returnere dine støvler, men du har dog mulighed for at ændre på størrelsen.

 

Læs mere om vores 100 % tilfredshedsgaranti her!

  

Vil du have dine nye produkter hurtigst muligt?

Retur behandlingen tager omkring 14 dage. Vi er ikke i stand til at reservere produkter så, hvis du ønsker at bytte til et nyt produkt, er det hurtigst at lave en ny ordre. Det er dog muligt at vente de 14 dage, men der vil være en risiko for, at det nye produkt er udsolgt. Hvis prisen for det nye produkt er højere, end da du bestilte det første produkt har du mulighed for at bestille det nye produkt, med den nuværende pris og efterfølgende sende en mail til kundeservice med den forrige pris, og få det til den pris.NB Det er desværre ikke muligt at skifte til en dyrere vare. Så er du nødt til at annullere købet, og bestille igen.

 

Returlabel

I forbindelse med dit køb sender vi dig en returlabel på din mail sammen med beskeden "oplysninger om din bestilling", hvor i den er vedhæftet.

Brug ikke tape, eller skrive direkte på den originale emballage (f.eks. en skoæske) når du sender din pakke retur.

Husk, at vi skal kunne sælge varen igen. Pak dine produkter som det blev leveret (altså i en papkasse og ikke bare i skoæsken). Ved bytte og returnering, er du ansvarlig for varen. For at returnere, eller bytte varen, skal den være ubrugt og returneres i ubeskadiget original emballage.

 

Produkter der ikke kan returneres

Hvis varen er brugt, den originale emballage beskadiget, eller hvis der mangler noget tilbehør, manualer, brugervejledninger mm. afvises din returnering og vi sender varen tilbage til dig. Undtagelsen er, hvis produktet leveres i en pakke, som er umuligt at åbne uden at beskadige emballagen, så har du som kunde ret til at åbne pakken for at prøve varen, uden at miste din returret.

Returnering på tværs af grænserne Det er ikke muligt at returnere eller bytte på tværs af landegrænser.

Har du stadig spørgsmål om returnering eller ombytning? Kontakt vores kundeservice på kundeservice@xxl.dk, og vi vil hjælpe dig så hurtigt vi kan!

Guides, Tips & Råd
Til toppen